Yhdistys - Suomen Maremmano-abruzzese seura

Suomen Maremmano-
Go to content

Yhdistys

Suomen Maremmano-Abruzzese Seura ry perustettiin 9.6.1990 Mynämäellä. Seura on Suomen Seurakoirayhdistys ry:n (SSKY) alainen jäsenyhdistys, Suomen Kennelliiton hyväksymä rotuyhdistys (aik. rotua harrastava yhdistys).
Seura vastaa ja päättää kaikista rotua koskevista virallisista jalostuksellisista asioista, edustaa virallisesti rotua Suomessa ja sen ulkopuolella. Seura on ainoa yhdistys Suomessa, jolla on oikeus järjestää rodun ulkomuotoarviointiin liittyviä tapahtumia ja näyttelyitä, joissa käytetään FCI:n alaisuuteen kuuluvia virallisia tuomareita. Suomen Maremmano-Abruzzese Seura ry:n jäsenenä saat rotua koskevat viralliset tiedot. Kokoamme talteen koirakantamme sukutaulut, terveystiedot ja näyttely- ym. tulokset. Jäsenkasvattaja rekisteröi myös pentueensa edullisemmin Suomen Kennelliitossa. Pyrimme järjestämään joka vuosi tapaamisen joko kesä- tai syypäivänä, sekä mahdollisuuksien mukaan muita yhteisiä tapaamisia.

Jäsenasiaa
Jäsenet voivat ilmoittaa myytävistä pennuistaan pentuvälittäjälle. Tiedot välitettävistä pentueista ottaa vastaan jalostustoimikunta. Täytä tämä ilmoituslomake.

Jäsenet voivat kirjautua vain jäsenille tarkoitetuille jäsensivuille tästä. Voit itse päivittää osoitetietosi ajantasalle ja pääset lukemaan vain jäsenille tarkoitettuja materiaaleja. Pystyt myös tarkistamaan onko jäsenmaksusi kirjattu kuluvalle vuodelle.

Mainostaminen kotisivuilla
Kasvattajailmoitus yhdistyksen nettisivuille ja jäsenlehti Turvakarriin (Katso tästä kasvattajalistan kriteerit) Mikäli jäsen haluaa pentumyynti-ilmoituksen yhdistyksen kotisivuille, hänen tulee täyttää sähköinen ilmoituslomake. Katso hinnat kasvattajalistan kriteereistä.
Aikuisen kodinvaihtajan ilmoitus on ilmainen. Aikuinen kodinvaihtaja ilmoitetaan täältä löytyvällä lomakkeella.

Jäsenlehti
Jäsenlehtemme TURVAKARRI pyritään julkaisemaan kahdesti vuodessa.
- Mediakortti 2024
- Vanhoja jäsenlehtiä myynnissä

TOIMINTASUUNNITELMA
- Toimintasuunnitelma 2024

TOIMINTAKERTOMUS
Toimintakertomus löytyy jäsensivuilta.

Tietosuojaseloste

Hallitus 2024

Puheenjohtaja
Veijo Ahonen

Varapuheenjohtaja
Piia Kairenius

Sihteeri, nettisivut, Turvakarrin taitto
Ulla Palo-Kokko

Jäsensihteeri, rahastonhoitaja
Hely Nyström
hely(at)maremmano-abruzzese.fi
Muista ilmoittaa jäsenrekisteriin osoitteen ja sähköpostiosoitteen muutokset!

Rodun kotimaan (Italian) ja muiden ulkomaiden yhteyshenkilö
Krista Antila

Turvakarrin sisällöntuottaja
Kristiina Nyholm

Facebook sivujen päivitys
Pia Arvio

Sähköpostiosoitteet
Kaikki sähköpostit osoitetaan hallitukselle osoitteella
hallitus(at)maremmano-abruzzese.fi
Hallituksen kokoukset (muutokset mahdollisia) kerran kuussa alkaen 27.9.2020 jokaisen kuukauden viimeinen sunnuntai. Jäsenten hallitukselle tuomat asiat tulee olla hallituksella viikko ennen kokousta.
Turvakarri -lehden sähköposti: turvakarri(at)maremmano-abruzzese.fi

Jalostustoimikunta

Anne Juppi, Piia Kairenius, Krista Antila
jalostus(at)maremmano-abruzzese.fi

Työkoiratoimikunta

- Ei toiminnassa

Näyttelytoimikunta
Hely Nyström, Veijo Ahonen, Pia Arvio, Ulla Palo-Kokko
hely(at)maremmano-abruzzese.fi

Seura on virallinen rotua edustava valtakunnallinen yhdistys, joka on sekä Suomen Seurakoirayhdistys ry:n (SSKY) jäsenyhdistys että Suo-men Kennelliiton hyväksymä rotua harrastava yhdistys.

Suomen Maremmano-Abruzzese Seura is the only official nationwide Maremma and Abruzzes Sheepdog club recognized by the Finnish Kennel Club SKL.
CREATED WITH WEBSITE X5
Back to content